
EMAIL MARKETING
ONLINE SUMMIT 2016
26.–29. 9. 2016
NAUČTE SE TO NEJLEPŠÍ Z EMAIL MARKETINGU PŘÍMO Z VAŠEHO MONITORU OD TĚCH NEJZKUŠENĚJŠÍCH EXPERTŮ U NÁS.
Téma email marketingu stále vyvolává mnoho otázek i emocí. Je email mrtev? Je to naopak skrytá příležitost? Kde leží pravda a existuje vůbec? Na to se pokusí odpovědět EMOS 2016 – Email Marketing Online Summit. V České republice ojedinělá událost tohoto formátu. Celý týden zaměřený na jedno téma: Email marketing a jak v něm uspět, jak ho vidět a chápat jeho specifika a přínos. Vybírali jsme odborníky a experty s praktickými zkušenostmi. Zaměřujeme se na klíčové oblasti, se kterými české firmy zápasí, a cílem je dát odpovědi v oblastech:
- STRATEGIE A TRENDY EMAIL MARKETINGU 2016
- BUDOVÁNÍ EMAIL DATABÁZE
- EMAIL A JEHO DORUČITELNOST
- COPYWRITING A DESIGN EMAILŮ
- PRÁVNÍ OTÁZKY A SPAM
- AUTOMATIZACE A PRODEJ
REGISTRACE ZDARMA

10 SPÍKRŮ, 4 VEČERY
TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ Z EMAIL MARKETINGU
PROGRAM
PO
26. 9. 2016
od 19:00

PROČ BUDOVAT DATABÁZI A JAKÉ JSOU NEJEFEKTIVNĚJŠÍ CESTY?
Kateřina FIŠEROVÁ, SmartEmailing.cz
Pokud nebudujete kvalitní databázi a nezískáváte kontakty, přicházíte o potenciální zákazníky, přicházíte o objednávky, přicházíte jednoduše o peníze. Zajímá vás, které techniky jsou pro generování leadů ty nejvýkonnější a které jsou spíš ztrátou času? Jakým nejčastějším chybám se při budování databáze máte raději vyvarovat?

PRÁVNÍ MINIMUM PRO EMAIL MARKETING V POHODĚ: JAK NEPOSÍLAT SPAM
Markéta KOŘÍNKOVÁ a Petr BŘÍZA, Bříza & Trubač, s. r. o.
Výkladu práva není snadné porozumět. Vy ale nemusíte. Definice sice nevynecháme, ale přeložíme vám je do „lidštiny“. Nemusíte se bát. Pochopíte, co je a není spam z pohledu české legislativy a jak postupovat, abyste spam neposílali. Ukážeme si, jak legálně budovat databázi i jakým technikám se vyvarovat. Nahlédneme pod pokličku Úřadu pro ochranu osobních údajů a ukážeme si, jak se jednoduše zaregistrovat.

JE FACEBOOK ZLATOU NEVYTĚŽENOU ŽÍLOU KONTAKTŮ?
Tomáš MUŽÍK, SocialSprinters.cz
Na Facebooku je v Česku 4,5 milionu uživatelů. V mé přednášce zjistíte, jak najít a poznat ty, kteří u vás v budoucnu nakoupí, a přeměnit je ještě dnes na kontakty ve vaší databázi. Podíváme se na způsoby, kterými lze databázi díky Facebooku budovat. Posvítíme si na soutěže, dotazníky i testy a výsledky si ukážeme pěkně v praxi na reálných výsledcích.
ÚT
27. 9. 2016
od 19:00

100% DORUČITELNOST: REALITA, NEBO MÝTUS? LZE JÍ DOSÁHNOUT?
Kateřina FIŠEROVÁ, SmartEmailing.cz
Možná budete šokováni, co vše má vliv na doručitelnost vašich kampaní. Podíváme se, jak se doručitelnost sleduje a jak ji můžete ovlivnit sami: kvalitou databáze, obsahem kampaní, technickým nastavením a především zdravým selským rozumem.

CO JE KLÍČOVÉ PRO SPOLEHLIVOU DORUČITELNOST DO SEZNAM.CZ EMAILU?
David FINGER, Seznam.cz
Pro spolehlivou doručitelnost do Seznamu je nutné být dobře technicky připraven a splňovat určitá kritéria. To však samo o sobě nestačí. Tím hlavním, kdo ovlivňuje doručitelnost, jsou totiž sami uživatelé. Vedle všech technických aspektů je nutné dodržovat především určité etické zásady a nad jednotlivými rozesílkami přemýšlet.
Odhalím vám, jak posuzujeme kampaně my. Doručit email k nám ještě neznamená jeho zobrazení v hlavním inboxu příjemce. V průměru 60 % pošty skončí ve složce Hromadné. Jak nad tím v Seznamu přemýšlíme, se dozvíte v rámci mého bloku.

4 AKTUÁLNÍ TÉMATA, KAM SMĚŘUJE POZORNOST E-MAIL MARKETINGU?
David KIRŠ, EmailAcademy.cz
Jaké jsou aktuální trendy a co si žádá doba? Automatizace, personalizace, responzivita a segmentace … samá cizí slova. A co jinak - individuální komunikace jeden na jednoho, správný obsah ve správný čas, příběhy vyprávěné pohybem s maximální jednoduchostí…
ST
28. 9. 2016
od 19:00

BUDOVÁNÍ VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM – ZÁKLAD KAŽDÉHO BUSINESSU
Petr CIKÁN, Acomware.cz
Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace jsou základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky emailových programů a strategií, které kopírují životní cyklus zákazníka. Email marketing je kanál s nejvyšší návratností investic. Naučte se ho využít na maximum.

PŘÍPADOVÁ STUDIE: DATABÁZE 10 000 KONTAKTŮ DÍKY FACEBOOK REKLAMĚ
Pavel ŘÍHA, Placenzasvouexistenci.cz
Jaké by to bylo získat neomezený zdroj návštěvnosti? Oslovit i statisíce lidí, vybudovat 10 000+ emailovou databázi a peníze vložené do reklamy okamžitě získat zpět? V případové studii vám Pavel Říha představí svou tajnou strategii, jak využít FB reklamu k vytvoření emailové databáze, aby vás to ve výsledku nestálo nic a ještě jste během pár dnů vydělali 140 % investice do reklamy zpět.
ČT
29. 9. 2016
od 19:00

EMAILY NA ZÁKLADĚ CHOVÁNÍ NÁVŠTĚVNÍKA NA WEBU
Jakub ČERNÝ, Ph.D., Persoo.cz
Možná už vás napadlo, že největšího efektu dosáhnete, když byste psali každému zákazníkovi email na míru. Jak to realizovat? Buď můžete najmout tisíc Indů, aby napsali statisícům vašich zákazníků, anebo můžete využít něco spolehlivějšího, levnějšího, měřitelného, což jsou automatizované emailové scénáře.
Informace o chování návštěvníků na webu budete sbírat do návštěvnických profilů (pro co si návštěvník přišel, co prohlížel, co již koupil, RFM metriky, jakou cenovou hladinu či značku preferuje, ...) a díky znalosti zákazníka pak můžete posílat emaily správným lidem, ve správný čas, a dokonce i s tou správnou nabídkou. Nechme na systému, aby vybral ty produkty, které mají u daného zákazníka největší šanci na úspěch.
Řekneme si, na co si při implementaci dávat pozor (např. jeden člověk může používat více zařízení a prohlížečů), a také si ukážeme konkrétní případové studie. Zkrátka pár reálných čísel od reálných českých eshopů.

PŘÍBĚH JAKO Z HOLLYWOODU
David KIRŠ, EmailAcademy.cz
Jak se pojí vyprávění příběhů s posíláním emailů? Lze vytvořit takovou email komunikaci, která má prvky vyprávění a prodej se skrz něj děje jaksi přirozeně a nenásilně? V mém vstupu se podíváme na oblast obsahu emailů, slov, příběhů a jak to udělat, aby lidé četli a sledovali vaše emaily, byli více vtaženi do děje a cítili touhu číst a ne se odhlašovat.

JAK NAPSAT EMAIL, KTERÝ PRODÁVÁ
Martin KALINA, Znulynasto.cz
Ve svém vstupu na příkladu z praxe ukáže, jak drobnou úpravou při sběru emailů zvýšil ziskovost svojí databáze o více než 50 procent a současně ukáže ty nejlepší postupy, jak napsat email, který prodává.
SPÍKŘI
JAK TO FUNGUJE A JAK SE MÁM PŘIPOJIT?
REGISTRACE ZDARMA
PŘIPOJENÍ NA PŘEDNÁŠKU
DOZVĚDĚT SE VÍCE
CO VÁM PŘINESE ÚČAST NA EMAIL MARKETING ONLINE SUMMITU 2016?
- Zjistíte, jak můžete sami podpořit doručitelnost svých emailových kampaní a vyhnout se spam složce.
- Budete mít v malíčku základní právní otázky okolo email marketingu a už vás nic nezaskočí.
- Naučíte se ve svých emailech využívat vyprávění příběhů a tím více prodávat.
- Dokážete naboostovat svou databázi díky technikám, které skutečně fungují.
- Dozvíte se, jak začít se segmentací a personalizací emailů – krok za krokem.
- Seznámíte se s trendy a novinkami, které na vás čekají v roce 2017.